dinsdag 10 september 2013

Iets nieuw in onze derde klas...

Het schooljaar is goed van start gegaan en ook wij zijn er volop ingevlogen. Rekenen, spelling, Godsdienst, W.O. én Frans hebben we allemaal al opnieuw herhaald of geleerd. De kinderen kennen mij nu ook al wat beter en omgekeerd ook. Naast het leren en oefenen, hebben we dit jaar ook nog iets extra waarmee we rekening moeten houden in onze klas. We hebben namelijk 2 visjes waarvoor we moeten zorgen. Ik had dit al verklapt aan de kinderen aangezien ik mijn aquarium moest vullen. De dag nadien had Safwane al schelpen mee om ons aquarium nog leuker te maken. Super tof! De visjes (én de juf!) waren er enorm blij mee. Elke dag geven we onze visjes eten en om de 2 weken kuisen de kinderen het aquarium uit. Het komt er allemaal bij kijken. Samen met de leerlingen is het de bedoeling om zo goed mogelijk te zorgen voor onze 2 visjes. Binnenkort moeten we ook nog 2 namen verzinnen voor onze gasten. Ik houd jullie op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. SUPER zeg... een levend klasdiertje... Daar kom ik zeker eens naar kijken met mijn beertjes als we over het water en de vissen leren... Toffe aquarium!

    BeantwoordenVerwijderen